Útmutató a boldog és visszatérő vásárlókhoz

Vásárlói boldogság arra utal, hogy kielégítő felhasználói élményt nyújts egy vásárlónak. Akkor következik be, amikor az ügyfél elvárásainak megfelelsz a megfelelő időben és a megfelelő szándékkal. Amikor hibázol, a boldog vásárlók nem hagyják el téged. Esélyt fognak neked adni. Sokan hűségesek maradnak, és veled utaznak a növekedésed útján!

Szóval, szeretnéd boldoggá tenni az ügyfeleidet? Joy Gomez vendégposztja öt módszert mutat be arra, hogyan tarthatod meg elégedett ügyfeleidet a szolgáltatásaid által! Szóval, olvass tovább!

1: Figyelj oda arra, amit az ügyfeleid mondanak

Ha boldoggá akarod tenni az ügyfeleidet, akkor kezdd el hallgatni őket. Figyelj oda arra, hogy mit kérdeznek, milyen problémákkal szembesülnek, és mennyit hajlandók költeni a szolgáltatásaidra vagy termékeidre. Amikor meghallgatod az ügyfeleidet, világos képet kapsz az elvárásaikról. Most már lehet, hogy tudod, mit kell tenned! Igen, jól gondolod! Próbáld meg teljesíteni az elvárásaikat, hogy boldoggá tartsd őket.

2: Gyűjts visszajelzést az ügyfeleidtől

Ha az ügyfeled nem szereti, amit kínálsz, itt az idő a változásra. És ha te nem változol, ők fognak! Keveset érhet a jelenlegi úton való továbbhaladás, ha az nem az, amit az ügyfeleid akarnak. Aktívan kérd vissza a visszajelzéseket, hogy képet kapj arról, hány ügyfél elégedett a vállalatoddal, és mi tetszett nekik a szolgáltatásaidban. Vagy mi nem! A visszajelzés segíthet az új stratégiák és szolgáltatási ajánlatok kidolgozásában. Tehát legközelebb, amikor az ügyfeled panaszkodik a szolgáltatásaidról, ne bosszankodj. Inkább próbáld meg a lehető legjobban javítani azt, amit kínálsz és hogyan kínálod!

3: Jutalmazd a hűséges ügyfeleidet

Mi lenne, ha csökkenthetnéd a kiadásaidat, de évről évre növelhetnéd az értékesítést! Szeretnéd ezt tenni? Igen! De hogyan teheted meg? A hűséges ügyfeleid jutalmazásával! A vállalatok jutalmazzák alkalmazottaikat, és boldogok maradnak. De győződj meg róla, hogy ne felejtsd el jutalmazni az ügyfeleidet is. Mindig emlékezz, hogy egy új ügyfélt beszerezni ötször annyiba kerül, mint egy hűséges ügyfelet megtartani! De hogyan jutalmazhatod őket? Próbáld meg egyszerűen kiegészítő szolgáltatást, ingyenes terméket, különleges kedvezményt, vagy olyan ajánlatot, mint például egy vásárolj egyet, egyet kapj ingyen. És gyakran az ügyfelek számára a legértékesebb hűségjutalom az, amelyik váratlan. Meg fogsz lepődni, milyen messzire juthat egy váratlan kedvezmény vagy ajándék a vásárlói hűség terén!

4: Azonnal ismerd el az ügyfeleidet

Amikor megkapod az ügyfeled hívását, próbáld meg azonnal felvenni. Legyen céges szabály, hogy a telefonra 5 (kb.) csengésen belül válaszolj. Ugyanilyen gyorsan válaszolj az e-mailekre, ideálisan egy napon belül. Amikor az ügyfeled a helyszínen van, azonnal üdvözöld és ismerd fel, még ha csak annyit mondasz is, hogy „Egy perc múlva veled leszek.” Próbálj szemkontaktust tartani, és biztosítsd, hogy a testbeszéded összhangban van azzal, amit mondasz, és azzal, ahogyan mondod. Az ilyen egyszerű gesztusok megmutatják az ügyfeleidnek, hogy értékelik és értékesnek tartják őket. Az ügyfelek elismerése javíthatja az ügyfél elégedettséget, és így a hűség növelését eredményezheti. Tehát képezd ki alkalmazottaidat arra, hogy gyorsan, helyesen és következetesen köszöntsék és ismerjék fel az ügyfeleket, hogy a cégd területét a legjobb oldalát mutassák meg nekik.

6: Tartsd boldogok az alkalmazottaidat

Ez az, amit sok vállalat figyelmen kívül hagy. A boldogság ragályos! Ha a munkavállalód nincs elégedett veled, lehet, hogy nem teszi meg a legtöbbet az ügyfeleid boldoggá tételéért. Tehát fontos, hogy inspiráljuk alkalmazottainkat! Legyél kedves hozzájuk! Biztosíts lehetőséget a fejlődésre! Egyszóval, tegyél boldoggá. Azonnal látni fogod a különbséget, mert a boldogság ragályos! Ha boldoggá teszed az alkalmazottaidat, boldoggá teszik az ügyfeleidet is.

A boldog ügyfelek pozitív szavakat fognak terjeszteni a vállalkozásodról. Ajánlani fogják a cégedet barátaiknak, rokonaiknak és ismerőseiknek. Tehát tegyél meg mindent az ügyfeleidért. Végül is, az ügyfeleid boldoggá tétele fenntarthatja a vállalatod bevételét. Az ebben a boldog ügyfelek iránytűjét követve ügyfeleid elégedettek maradnak, és kiváló márka hírnevet építenek. Legyenek azok új ügyfelek vagy azok, akik már élvezik a szolgáltatásaidat, kezeld őket királyként, és nyújtsd a legjobb szolgáltatást, amit kínálhatsz.